
ΥΓΕΙΑ: Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Λήμνο
Με επίκεντρο τον άνθρωπο και τη διαρκή δέσμευση στην ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας, το Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ συνεχίζει δυναμικά το κοινωνικό του έργο, υλοποιώντας δράσεις













