
Συνάντηση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη με τον Πρόεδρο του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ)
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε σήμερα, Δευτέρα 20 Απριλίου, με τον Καθηγητή Παθολογίας–Ρευματολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρο του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας













