ΜΕΝΟΥ

ΝΝ Hellas: Η Τεχνητή Νοημοσύνη πολύτιμο εργαλείο για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων!

Health Newsroom

Η σημαντική τεχνογνωσία που προσφέρεται από τον όμιλο δίνει στην ΝΝ Hellas τη δυνατότητα να διατηρεί την ηγετική της θέση σε θέματα εισαγωγής και εφαρμογής νέων ψηφιακών εργαλείων και εργαλείων ΑΙ στη χώρα μας, με επίκεντρο -και εδώ- την εμπειρία των ασφαλισμένων της.

ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ήδη αναδιαμορφώσει την εργασιακή πραγματικότητα σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους και εκείνος της ασφάλισης δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Ο τεράστιος όγκος δεδομένων και οι σύνθετες εργασίες ελέγχου, που αποτελούν καθημερινότητα για τον κλάδο, ήταν αίτημα χρόνων να αυτοματοποιηθούν, ενώ και η πρόσβαση σε εξειδικευμένες πληροφορίες -μέσα απ’ την ανάπτυξη σχετικών εργαλείων- θα οδηγήσει στην αποδοτικότερη λειτουργία του.

Ο παγκόσμιος ασφαλιστικός Όμιλος ΝΝ πρωτοστάτησε και σε αυτή τη συνθήκη, καθώς αποτελεί μια από τις πρώτες 20 εταιρείες στον κόσμο που συνεργάστηκαν με την Open AI και ανέπτυξε λειτουργίες και προϊόντα που έχουν φέρει την ΝΝ από νωρίς στη «νέα» εποχή. Ενδεικτικό παράδειγμα, η ένταξη του ChatGPT από τον όμιλο στη διαχείριση των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών, εξέλιξη που εξοικονομεί χρόνο, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι -αφού κάνουν πλέον απλά έναν τυπικό έλεγχο- να επικεντρώνονται στην παροχή ουσιαστικής βοήθειας προς στους πελάτες.

Η «εμπειρία του πελάτη» λοιπόν αποτελεί βασική προτεραιότητα για την NN, η οποία -αξιοποιώντας στοιχεία AI για να απλοποιεί σχετικές διαδικασίες- καταφέρνει να βελτιώνει τη «διαδρομή» του, από την ενημέρωση σχετικά με κάποιο διαθέσιμο προϊόν και την αγορά αυτού μέχρι και την εξυπηρέτησή του μέσα από ένα ολοκληρωμένο μοντέλο διαφορετικών «σημείων επαφής», ακόμη και μεταβαίνοντας -σταδιακά- σε μοντέλο αυτοεξυπηρέτησης.

Η σημαντική τεχνογνωσία που προσφέρεται από τον όμιλο δίνει στην ΝΝ Hellas τη δυνατότητα να διατηρεί την ηγετική της θέση σε θέματα εισαγωγής και εφαρμογής νέων ψηφιακών εργαλείων και εργαλείων ΑΙ στη χώρα μας, με επίκεντρο -και εδώ- την εμπειρία των ασφαλισμένων της.

ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αναλυτικότερα, η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης Chatbot για την εξυπηρέτηση του δικτύου πωλήσεών της, το οποίο θα παρέχει απαντήσεις γύρω από προϊόντα και διαδικασίες της, ενώ -όπως και στο εξωτερικό- προετοιμάζεται για τη χρήση παρόμοιας τεχνολογίας και στην ήδη αυτοματοποιημένη 24/7 εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, με προσωποποιημένες πληροφορίες.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί η αυτοματοποίηση εργασιών που μέχρι σήμερα γίνονται χειροκίνητα, όπως για παράδειγμα ο έλεγχος των δικαιολογητικών για την παροχή ασφαλιστικής κάλυψης (με αποτέλεσμα να δημιουργούνται περισσότερες δικλίδες ασφαλείας και να ελαχιστοποιούνται περιστατικά ανούσιων καθυστερήσεων, αλλά και απάτης). Παράλληλα, μια άλλη διαδικασία που δρομολογείται να συστηματοποιηθεί και να ψηφιοποιηθεί, και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο, είναι η αξιολόγηση του αναλαμβανόμενου ασφαλιστικού κινδύνου, με περιοχές εφαρμογής όπως η τιμολόγηση.

Όλες αυτές οι τεχνολογικές καινοτομίες μεταβάλλουν το ρόλο και την καθημερινότητα των εργαζομένων της ΝΝ Hellas, καθώς απελευθερώνονται από χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες, νιώθουν πιο ασφαλείς –αφού υπάρχουν διαφορετικά σημεία ελέγχου που εξασφαλίζουν την αποφυγή λαθών– ενώ, παράλληλα, τους δίνεται ο χρόνος να αφιερωθούν σε πιο σημαντικές και σύνθετες εργασίες, όπως η αξιολόγηση δεδομένων και η λήψη αποφάσεων.

Έχοντας λοιπόν ξεκινήσει την εφαρμογή προγραμμάτων ΑΙ εσωτερικά –δημιουργώντας ακόμη και νέες θέσεις εργασίας σε αντίστοιχους τομείς– και παρατηρώντας την ουσιαστική διαφορά που επιφέρουν στην καθημερινότητα της εργασίας για τους ανθρώπους της NN Hellas, η εταιρεία σχεδιάζει τα μελλοντικά της βήματα στη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Στο επίκεντρο, η δημιουργία νέων προϊόντων, τα οποία θα προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη, καθώς και στην εξατομικευμένη πρόταση πώλησης αυτών, παρέχοντας όλα τα κατάλληλα εργαλεία στους διανομείς της.

Συνοψίζοντας, η ΝΝ δεσμεύεται να συνεχίσει να «ανοίγει νέα μονοπάτια» και να πρωτοπορεί, χρησιμοποιώντας την ΑΙ -αλλά και κάθε νέα τεχνολογία- με μια «test & learn» φιλοσοφία, αξιολογώντας ποιες είναι οι χρησιμότερες τεχνολογικές εξελίξεις για την ίδια και τον κλάδο, δοκιμάζοντας και μαθαίνοντας από τις κινήσεις της. Και όλα τα παραπάνω, αντιλαμβανόμενη παράλληλα τη σημαντικότητα του ρόλου της στη διαμόρφωση ενός πλαισίου που εξασφαλίζει τη βιώσιμη και ηθική χρήση της τεχνολογίας στη χώρα μας και που διατηρεί, σε όλες τις εκφάνσεις της, την ισορροπία μεταξύ ανθρώπινου παράγοντα και τεχνολογίας.

Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ

 

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διαβάστε επίσης: