
Επίσκεψη του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη στο Γ.Ν. Κορίνθου
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, πραγματοποίησε σήμερα, Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου με αφορμή την αποδοχή σημαντικής δωρεάς από το Βαρδινογιάννειο













