
Ορκωμοσία 49 νέων νοσηλευτών στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» παρουσία του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη
Του Άρη Μπερζοβίτη Παρουσία του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 2 Ιουλίου, η ορκωμοσία 49 νέων νοσηλευτών στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Παρών στην εκδήλωση













