
Παρουσία του Υπουργού Υγείας Άδ. Γεωργιάδη τα εγκαίνια στο Γενικό Νοσοκομείο Κιλκίς και στο Κέντρο Υγείας Θέρμης
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ξεκίνησε χθες τριήμερη περιοδεία στη Βόρεια Ελλάδα, με στόχο να εγκαινιάσει ανακαινισμένες δομές υγείας και να επιθεωρήσει έργα αναβάθμισης του Εθνικού Συστήματος













