
Ξεκίνησε να λειτουργεί Ηπατολογικό Ιατρείο από το Σταθμό Τηλεϊατρικής του νοσοκομείου Νίκαιας!
Ξεκίνησε να λειτουργεί από το Σταθμό Τηλεϊατρικής του Γ.Ν. Νίκαιας «Αγ. Παντελεήμων» Ηπατολογικό Ιατρείο, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας. Όπως ενημερώνει το υπουργείο,

