Οι εκδόσεις Ε. Σπύρου δραστηριοποιούνται στο χώρο των εκδόσεων εδώ και 30 χρόνια.
Το πρώτο έντυπο που κυκλοφόρησε από την εταιρεία ήταν το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» το 1989, διάστημα κατά το οποίο επικρατούσε ένα κλίμα γενικότερων αλλαγών σ’ όλα τα επίπεδα τόσο στην Ευρώπη όσο και την Ελλάδα. Από τις αλλαγές αυτές επηρεάστηκε και η ασφαλιστική βιομηχανία όπως και ο ρόλος του ασφαλιστή ο οποίος από απλός πωλητής-μεσολαβητής γίνεται σύμβουλος του πελάτη και οικονομικός σύμβουλος. Σε αυτό συνετέλεσε και η μεταστροφή του ενδιαφέροντος του πελάτη για εξασφάλιση σε μελλοντικούς κινδύνους με κάθε τρόπο. Έτσι ο ασφαλιστής έπρεπε πια να προτείνει λύσεις ασφαλιστικού και μη περιεχομένου για τις οποίες φυσικά έπρεπε να έχει γνώση. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη αυτή οι Εκδόσεις Σπύρου θέτουν σε κυκλοφορία το «ΝΑΙ» με στόχο την επιμόρφωση του ασφαλιστή για το έργο του οποίου τρέφουν βαθιά ευγνωμοσύνη δεδομένης της σπουδαιότητας της ασφάλισης. Το «ΝΑΙ» κυκλοφόρησε με σκοπό να υπηρετήσει τον Ασφαλιστή τον οποίο και αντιμετώπισε από την αρχή ως κοινωνικό λειτουργό, καθώς μέσω του έργου του ξαναχτίζονται βιομηχανίες, σπουδάζουν παιδιά, ζούνε άνθρωποι που ίσως πέθαιναν σε κάποιο Νοσοκομείο, πληρώνονται υποχρεώσεις και κρατούνται αξιοπρεπείς ανώνυμοι ή επώνυμοι στους οποίους επαναφέρεται το χαμόγελο και η αισιοδοξία. Το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» μέχρι σήμερα είναι διμηνιαίο περιοδικό επικοινωνίας και πωλήσεων του τραπεζοασφαλιστικού χώρου και όχι μόνο, καθώς η ύλη του αποτελείται από θέματα αυτοβελτίωσης, επικοινωνίας, ψυχολογίας, ιστορίας, πολιτισμού, οικολογίας, προσωπικών σχέσεων και κυρίως θεμάτων διαπραγμάτευσης. Με στόχο την αυτοβελτίωση και την παιδεία των ανθρώπων πρώτης γραμμής πωλήσεων και Marketing, πωλητών και ηγεσίας των, το περιοδικό ξεκινά με σελίδες πολιτισμού και Ελληνικής ιστορίας υπό τον τίτλο “Συναισθηματικά”, συνεχίζει με αναλύσεις, σχολιασμούς των τραπεζοασφαλιστικών δρώμενων, της οικονομίας, των financial services καθώς και προβολή εταιριών και συνεδρίων. Το “Ασφαλιστικό ΝΑΙ” από τη γέννησή του ως σήμερα θεωρεί ότι εάν έστω και ένας βελτιωθεί σε κάθε έκδοση, πως ΕΠΕΤΥΧΕ αφού συνήθως πάντα ΕΝΑΣ αλλάζει κάτι στον κόσμο μας.
Τέσσερα χρόνια αργότερα, τον Ιούνιο του 1993 οι εκδόσεις Σπύρου παρακολουθώντας τις ραγδαίες ανακατατάξεις που παρατηρούνται παγκοσμίως παράλληλα με τις ριζικές αλλαγές που διαμόρφωναν το τότε οικονομικό τοπίο, θέτουν σε κυκλοφορία το «Bancassurance World», περιοδικό μηνιαίας κυκλοφορίας για το γενικό εμπόριο του χρήματος. Το περιοδικό κυκλοφόρησε γνωρίζοντας πως ο τραπεζικός και ο ασφαλιστικός τομέας αποτελούν φορείς διακίνησης του χρήματος και ως εκ τούτου επηρεάζουν τη ζωή και το βιοτικό επίπεδο. Αυτομάτως λοιπόν κατέστη η ανάγκη για όσο το δυνατόν πληρέστερη γνώση γι’ αυτούς τους τομείς. Και με αυτήν ακριβώς τη φιλοδοξία γεννάται και το περιοδικό, δηλαδή να δώσει κυρίως αυτήν την πληροφόρηση στον αναγνώστη και να τον μυήσει στα μυστικά του χρηματοπιστωτικού τομέα όσο το δυνατόν περισσότερο. Το «Bancassurance World» ήρθε να καλύψει όλον αυτό το χώρο με ένα επιτελείο Δημοσιογράφων, Ερευνητών, Συνδικαλιστών, Επιχειρηματιών, Νομικών, Ψυχολόγων κ. ά. οι οποίοι με την εμπειρία τους, την επαγγελματική τους κατάρτιση τα ρεπορτάζ και τα άρθρα τους απαντούσαν στα ερωτήματα των αναγνωστών του. Φιλοδοξία του άλλωστε ήταν να γίνει το εργαλείο της γνώσης και πληροφόρησης σε θέματα όπως το προφίλ του σύγχρονου τραπεζίτη, παρουσιάσεις τραπεζών και υπηρεσιών τους, συνδικαλιστικά θέματα, συγκριτικές στατιστικές μελέτες και αναλύσεις, Αμοιβαία Κεφάλαια, νέα τραπεζικά προϊόντα, ειδήσεις, κοινοτική νομοθεσία, ρόλο των ασφαλιστών και κοινωνική ασφάλιση, το Management ολικής ποιότητας, ψυχολογίας, υγεία, εκπαίδευση στελεχών κ. ά. Το περιοδικό ξεκίνησε με στόχο να αποτελέσει ένα περιοδικό ευρύτερων καταθέσεων και αναλήψεων της ζωής του καθενός, όπου στις σελίδες του θα καταγράφονταν τα συν και πλην που γίνονταν μέσω του χρήματος και αφορούσαν τον Έλληνα άνθρωπο του Εμπορίου Χρήματος, τον άνθρωπο επιχειρηματία, τον άνθρωπο της Τράπεζας, τον άνθρωπο του Χρηματιστηρίου, τον άνθρωπο που απ’ τα χέρια του περνάνε χρήματα λίγα ή πολλά και «πωλούνται» με διάφορες μορφές σε αγορές της γης, αγαθών ή συναλλάγματος και καταγράφει η «Τραπεζοασφαλιστική» επιχείρηση. Το συγκεκριμένο περιοδικό δεν το απασχόλησε μόνο το χρήμα, αλλά το τι γίνεται με το χρήμα γι’ αυτό και επιπλέον της ενημέρωσης γύρω από το χρήμα ασχολήθηκε και με το τι μετρά πέραν του χρήματος.
Η δράση των Εκδόσεων Σπύρου όμως δε σταματά εδώ, καθώς στις 17 Ιανουαρίου 2000 η εφημερίδα «NEXT DEAL», ενημερωτική έκδοση δεκαπενθήμερης κυκλοφορίας κάνει την πρώτη της εμφάνιση. Η εφημερίδα αποτελεί έντυπο συνεχούς και αδιάλειπτης κυκλοφορίας εδώ και 14 χρόνια, στοχεύοντας στην ειδησεογραφική κάλυψη της τραπεζοασφαλιστικής αγοράς και του χρηματοοικονομικού χώρου. Στη θεματολογία της περιλαμβάνονται θέματα που αφορούν καταρχήν στις ειδήσεις των Ασφαλιστικών εταιριών, των τραπεζών, των εταιριών Bancassurance, των ΑΕΔΑΚ, των Ταμείων δημοσίων και ιδιωτικών νοσηλευτηρίων. Παράλληλα γίνονται παρουσιάσεις και συνεντεύξεις ανθρώπων του ευρύτερου χώρου των χρηματοοικονομικών προϊόντων και της ασφαλιστικής αγοράς με παράλληλη σύνδεση με τους ασφαλισμένους, ενώ επίσης δημοσιεύονται πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις των επιχειρήσεων από την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Στην ύλη της εφημερίδας επίσης εγκολπώνονται απόψεις κομμάτων, βουλευτών και κυβερνητικών παραγόντων για τα συναφή θέματα, αναφορές και επισημάνσεις για την πορεία του χρηματιστηρίου, νέα από το χώρο της Υγείας, των Νοσοκομείων, των κλινικών και των ιατρών, καθώς και συγκριτικοί πίνακες τιμολογίων και αποτελεσμάτων των εταιριών.
Το Μάρτιο του 2000 η αλλαγή των εποχών φέρνει και αλλαγές στο «Bancassurance World» το οποίο πλέον γνωρίζει μια νέα περίοδο στη ζωή του και μετονομάζεται σε «Bancassurance &Banking». Η αιτία για την αλλαγή αυτή ήταν πως οι τραπεζοασφαλιστικές δραστηριότητες της αγοράς που ως τότε αποτέλεσαν το βασικό ζωτικό χώρο του περιοδικού «Bancassurance World» άλλαξαν. Προβλέποντας πως το μέλλον θα διαρκέσει πολύ, οι εκδόσεις Σπύρου διευρύνθηκαν και αυτές με τη σειρά τους φιλοδοξώντας να φωτογραφίσουν το μέλλον και τις εξελίξεις οι οποίες τότε οδηγούσαν το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα σε βάση νέων δεδομένων. Ο κύριος άξονας ήτοι η προσωπική βελτίωση, η κριτική, η ενημέρωση, ο ανεφοδιασμός και η αξιολόγηση αυτών που αποτιμώνται και εκείνων που δεν αποτιμώνται σε χρήμα διατηρήθηκε και παράλληλα εμπλουτίστηκε. Μια ομάδα ζώσα και κινούμενη στον ελληνικό και ευρωπαϊκό χώρο από δημοσιογράφους, οικονομολόγους, ασφαλιστές, τραπεζικούς, ειδικούς και εμπειροτέχνες, ανθρώπους του χρήματος και της πολιτικής εξουσίας κατέγραφαν στο «Bancassurance Banking» τις αναλήψεις και καταθέσεις που λάμβαναν χώρα προσβλέποντας να γίνει το περιοδικό ένα χρήσιμο εργαλείο γι’ αυτούς που εργάζονται και συναλλάσσονται στο χώρο. Την τελική μορφή του το «Bancassurance Banking» απέκτησε το Μάιο του 2004, όπου εντάχθηκε στην ειδησεογραφική ύλη της εφημερίδας «NEXT DEAL» ως ένθετό της προσφέροντας πάντα χρηστική ενημέρωση σε ό,τι αφορά τα προϊόντα και παρουσιάζοντας πρόσωπα, έρευνες, συγκριτικές αναφορές, πίνακες αποτελεσμάτων, νομοθεσίες και γενικώς ό,τι αφορά το συγκεκριμένο χρηματοοικονομικό χώρο. Σε ειδικές σελίδες παρουσιάζεται και η τεχνολογία στην οποία επενδύουν συνεχώς τα τελευταία χρόνια, οι τράπεζες, οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι μεγάλες επιχειρήσεις.
Εν συνεχεία οι εκδόσεις Σπύρου δραστηριοποιήθηκαν σε έναν τελείως διαφορετικό τομέα, αυτόν που αφορά τον πυρήνα της κοινωνίας, τα παιδιά. Έτσι λοιπόν το 2003 κυκλοφόρησε η εφημερίδα «Παιδικός Σταθμός για Γονείς», ενημερωτική έκδοση απευθυνόμενη σε γονείς παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Βασικός της στόχος είναι η χρησιμότητά της στους γονείς, κάτι που το πετυχαίνει μέσω της ευρείας θεματολογίας της η οποία καλύπτει θέματα παιδαγωγικής, συμβουλευτικής, υγείας, ψυχολογίας, ασφάλισης, οικονομίας, αγοράς, διατροφής, πολιτισμού, παιδείας, και αθλητισμού. Στους επιπλέον στόχους είναι η σταδιακή αποστολή της όπου υπάρχουν επί γης σχολεία και Έλληνες γονείς και παιδιά και κυρίως όπου ο ένας εκ των γονέων είναι αλλοδαπός, καθώς πια έχει μειωθεί το άκουσμα των ελληνικών λέξεων, του ελληνικού πολιτισμού και της Ελληνικής ιστορίας. Η ειδική θεματολογία με ελληνική ιστορία και μυθολογία αποτελεί ήδη μια «εκμάθηση άνευ διδασκάλου». Ο κύριος άξονας που διέπει και ωθεί στην κυκλοφορία της εφημερίδας μέσω όλων των συνεργατών και του εκδότη, είναι να ωφελείται έστω και ένα παιδί σε κάθε έκδοση, που ίσως ποιος ξέρει να είναι αυτό το παιδί που θα κάνει λίγο καλύτερο τον κόσμο μας.
Οι αλλαγές των καιρών όμως δείχνουν και το επόμενο σκαλοπάτι στην ενημέρωση. Γνωρίζοντας τη χρησιμότητα του διαδικτύου, την εξάπλωση και τη χρηστικότητά του, οι Εκδόσεις Σπύρου όπως έκαναν από το 1989 έως σήμερα προσαρμόστηκαν, διευρύνθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν και στο συγκεκριμένο χώρο δίνοντας στα μέχρι στιγμής έντυπης μορφής έντυπά τους και ηλεκτρονική μορφή. Έτσι από το 2007 κάνουν την εμφάνισή τους διαδοχικά τα site www.asfalistikonai.gr, www.nextdeal.gr το οποίο να σημειωθεί πως δεν απευθύνεται μόνο στον ασφαλιστικό χώρο και τον ευρύτερο χρηματοοικονομικό τομέα αλλά και στους καταναλωτές, και www.psgg.gr. Οι τρεις αυτοί διαδικτυακοί τόποι σταθερά και με στόχο πάντα την προσφορά και την ενημέρωση, συνεχίζουν τα οράματα που ζυμώθηκαν μέσα στις χάρτινες σελίδες του περιοδικού «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», της εφημερίδας «NEXT DEAL» και της εφημερίδας «Παιδικός Σταθμός για Γονείς».